Tuesday, 1 September 2015

21 Thoughts We All Have On The First Day Back At School


If you are stressed, annoyed or just really sad that you have to go back to school today or later on this week than I have made this fun list of all the things we think on our first day back to school after a long summer break, I hope you enjoy the list and it helps make going back to school this week a lot more bearable. 

21 Thoughts We All Have On The First Day Back At School


#1 " Okay its 10 o'clock, wheres my food? What do you mean its not lunchtime yet. I had unlimited access to the fridge all summer, I'm hungry!"

#2 * I must not have PE today, I must not have PE today. Receives new time table* " OH BLOODY HELL!" " I knew I should of brought of my PE kit.

#3 " Its totally against my Human rights to be woken up at this hour!"

#4 * Gets on school bus & sees overly enthusiastic year 7's singing and laughing* " SHUT UP FOR CRYING OUT LOUD, its school not a holiday camp"

#5 * Sees people you purposely tried to avoid all summer. Makes a bee line for the completely wrong direction away from where you were suppose to be going*  

#6 " If anyone even thinks of touching my new Tippex pen or smelly rubbers, I will personally attach a bomb to the inside of my pencil case- that will show them"

#7 " Stop screaming in your friends face, its only been 6 weeks"

#8 " Why can't my school just be like Hogwarts. Why can't my first lesson be potions instead of Geography?"

#9 * Sees everyone else looking really bronzed. "Yep there's me still looking like a vampire"

#10 * Lines up for class and stands on tip toes like a meerkat, praying that someone you like is in your class*

#11 " I literally feel like an Indian elephant carrying around this bag. Why the hell is it so heavy?"

#12 * Stands anxiously waiting to find out the new seating plan. Edges closer and closer next to best friend, hoping and praying you get to sit next to each other!"

#13 * Gets 10 minutes in to lesson* " Yeah there is a really good reason why I avoided these morons all summer"

#14 " Wow is that really the date? Sorry I don't normally write the date in the corner of every page in the summer, how would I know what the bloody date is?"

#15 " I am going to make sure all my books are kept really neat this year." * Makes a mistake and starts ferociously crossing it out* " Lets forget I ever said that"

#16 " Pair up everyone!" * Sits very still with head looking down at desk, hoping someone comes over to you*

#17 " When will I ever need this in real life?!"

#18 " Yep this is how I am going to die, DEATH  BY BUNSEN BURNER IN A SCIENCE LAB"

#19 " How can they even call this food? I wouldn't even feed this to my dog! Just as well they have vending machines, where I can buy as many 6 pack of Oreo's as I like"

#21  * Sees teacher you hate* * Head down and starts charging to the nearest exit like you are in the 100m final of the Olympic games* 

#21 " Is it summer yet?" 

Thanks for reading!
 I hope you enjoyed it, I really enjoyed writing it!




SHARE:

53 comments

  1. This is so relatable and funny! I totally agree with on all of these points, especially number #9! 😂
    Tash x
    www.skindeep247.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, I'm glad you found it funny :)

      Delete
  2. Ahaha these are all so true! Especially number 6, it's so annoying!x
    libbyjade26.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. I loved these - it was so relatable (I never know the date!)

    - Jess xxxx

    Heyitisjess.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thankyou, Who needs to know the date?! :)

      Delete
  4. Great post! So relatable. Number 9 is me always.

    http://lovingambition.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. These are so so TRUE! I go back to school thursday... NOOOOOO! Btw I love your blog look! Lydia Eve- www.mydaisychaincloset.blogspot.co.uk xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, Good luck tomorrow. Thankyou :)

      Delete
  6. This takes me back to my school days! (wow I felt old writing that..) Some of them I can still relate to though, except it's not 7's but Freshers!

    Katie @ lifeof-a-daydreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, I'm a fresher at college and I tried not to act like that :)

      Delete
  7. This is so relatable! I'm back at sixth form tomorrow and #4 is so true on the school bus in the morning.

    Maddie // itsthatplacecalledhere.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  8. Getting back into a structured time for eating is the worst! Loved this : )

    Kathryn | nimblenote.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't have this issue at college anymore but at school it was the worst :)

      Delete
  9. Death by bunsen burner...haha! Love it!

    ReplyDelete
  10. This is very relatable - loved this post! :) xox

    ReplyDelete
  11. I completely agree with all of these! So relatable ahaha - your blog is gorgeous by the way! Esme xx
    esmemadeline.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. I hate everyone in my Technology and Science class!

    Www.girl0bessed.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am sure you will make some friends x

      Delete
  13. Loved this post xD
    http://pinksmartiesblog.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  14. Haha such a brilliant post, made me laugh! Guaranteed we have all thought about these at least once during the school year. (Particularly loved the one about Hogwarts, I'm still waiting for my acceptance letter...) xx

    Kathryn | Chapters of Kat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same here! There must be a problem with the owl post :)

      Delete
  15. Ahha love this! 9 made me laugh, and I totally understand the looking for people in your class!! I'm always the one loner who is also still a vampire ahah!xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. In like year 7, it was my only worry haha oh the stress free days :)

      Delete
  16. Have to say that I have had some of these thoughts.
    Such a lovely way to get people warmed up to the idea of going back to school.

    Ellen
    My Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. I thought it would be a good idea, make a few people laugh

      Delete
  17. Hahaaa this took me right back to my secondary school days! I only finished sixth form last year, but it feels like a lifetime ago! School just consumes your life when you're young! x

    Polly Cat Contemplates

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah especially in year 10 & year 11 :)

      Delete
  18. Haha, I love this! I've had the exact same thoughts over the years! Luckily I've been out of High School for a few years and I don't have to deal with subjects I generally dislike!

    This was a great post!

    www.lindseyginge.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm in college now so I only do what I want, which is great :)

      Delete
  19. I left school a few years ago but I remember thinking most of these! Especially numbers 8 and 9! Too true!

    Great post!

    Kayleigh x
    http://hazelnutmusings.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  20. Haha, these are so funny! I miss school so much right now xx

    Hannah Rose

    ReplyDelete
  21. This is so good! I really did have almost all of these thoughts! Amazing post!
    Grace xx

    ReplyDelete
  22. Absolutely loved this! So relatable haha x

    http://vanilladrxps.blogspot.co.uk/?m=1

    ReplyDelete
  23. Great post this was so relatable haha! The death by bunsen burner really made me laugh, I used to hate wearing the really tight goggles they gave us in science they felt so strange on my nose haha!

    Toni x
    www.clarkecouture.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. I had to wear goggles over my glasses, can you feel my pain! Glad it made you laugh x :)

      Delete
  24. Great post, I appreciate you and I would like to read your next post. Thanks for sharing this useful information.holiday camp

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig